gittanmagganochjohnnyisingapore.blogg.se

Gittan, Maggan och Johnny på utbytestermin i Singapore

5 timmar till flyget går!

Publicerad 2014-12-28 14:05:00 i Allmänt,

Tjoho.
Sofia här. Eller Gittan då. Bättre introduktion på oss alla kommer inom kort.
I alla fall så sitter jag nu i bilen med hela min familj som moraliskt stöd. Tänkte innan att jag har ju vart borta förr, nemas problemas. Men nu är jag fetingnervös och tror att jag har glömt ALLT hemma. Men så känner man la alltid. Detta blir nog bra. Kl 19:00 går planet. Och med tanke på att ett flygplan redan har försvunnit påväg till Singapore idag så är oddsen inte så stora att det sker igen, så ni (och vi) kan vara hyfsat lugna.
Nu ska jag leka någon lek här som Emma (min syster) precis kom på.

Vi hörs gott folk!
Puss&kram, Gittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela