gittanmagganochjohnnyisingapore.blogg.se

Gittan, Maggan och Johnny på utbytestermin i Singapore

Vi har inte försvunnit

Publicerad 2014-12-29 17:57:00 i Allmänt,

Vi är nu på ett hostel i Singapore och ska alldeles straxt sova. Vi har inte försvunnit på vägen. Visserligen är väl oddsen för att ett plan skulle försvinna igen så tätt efter skyhöga, alltså ytterst otroligt. Men ändå lite läskigt. Och ofattbart att det bara kunnat försvinna, jag menar, all teknik som ändå finns. Planet borde kunna spåras ganska lätt tycker jag, men tydligen inte. Så nu ligger jag här i överslafen av en våningssäng i ett rum som vi delar med både tyskar och asiater. Ac:n är på och ute är det säkert 25 grader fortfarande då klockan är 00.30. Jag har fått prövat min knaggliga engelska, skulle be om en kniv men fick ur mig "can I get a knight?". 6 kr är 1 singaporiansk dollar och som Sofia sa "vi kommer bli jäkla grymma på 6:ans gångertabell i alla fall". Imorgon bär det av till Bali! (Skulle passat fint med en bild här, men jag vet inte hur man gör)

/Maggan

Kommentarer

Postat av: Anki & Selle down under

Publicerad 2014-12-29 18:47:42

Åh, härligt att höra! Försvinn inte imorn heller. Happy, happy, happy, happy new year!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela